Ziyaretçi Politikası
- Hasta servislerinde 10.00 -22.00 saatleri arasında ziyaret yapılabilir.
- Yoğun Bakım Ünitelerinde ziyaret saatleri 14:00-14:30 saatleri arasındadır, ziyaret süresi 5 dakika ile sınırlıdır,
- Ziyarete gelirken yiyecek ve içecek getirilmemelidir,
- Hasta yataklarına oturulmamalıdır,
- Yüksek sesle konuşup diğer hastaları rahatsız edilmemeli,
- Hastane içinde tütün ve alkollü içecekler kullanılmamalı (kullananlar hakkında yasal hükümler uygulanacaktır).
- Hastanın sağlığı açısından odada aynı anda en fazla 2 kişi bulunmalı bu konuda hassas olunmalı,
- Hastaneye ait eşya malzemeleri düzenli ve temiz tutulmalı (hastane malına zarar veren ziyaretçi / refakatçi, zararı karşılamakla sorumludur).
Refakatçi Politikası
- Tüm hastalarımızın yanında sadece bir kişi refakatçi kalmalıdır,
- Hastane kurallarına uyulmalı (ihlali halinde ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir),
- Hekim ve hemşire dışında hastaya yönelik herhangi bir tıbbi bir uygulamada bulunulmamalıdır.
- Hastaneye ait eşya ve malzemeleri düzenli ve temiz tutulmalı (hastane malına zarar veren refakatçi / ziyaretçi, zararı karşılamakla sorumludur),
- Hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşulmamalı,
- Televizyonlar başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılmalı; doktor vizit saatlerinde ve saat 22.00’den sonra kapatılmalı,
- Hekim ya da hemşire dışında, hastalarınızı hastane dışına çıkarmanız ve yatağını değiştirmeniz doğru değildir.
- Refakatçi değişimlerinde servis hemşireleri haberdar edilmeli,
- Hastalar ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman, öncelikle hemşireye haber verilmelidir.
Hasta Bilgilendirme Rehberi
Doktor ve Hemşireler: Doktorlarımız tedavi süreciniz tamamlanana kadar sizinle ilgileniyor olacaktır. Günde iki kez hekim viziti uygulanmaktadır. Doktorunuzun uygun görmesi durumunda ve tedavinin gerekleri kapsamında bir ya da birden fazla doktor sizinle ilgilenebilir. Hemşirelerimiz sizinle daima ilgilenerek sağlığınızdaki önemli gelişme ve belirtileri not eder, kişisel hijyeninizi sağlar, ağrınızı kontrol eder ve sağlığınızı nasıl koruyacağınız konusunda sizi bilgilendirir.
Hemşire Çağrı Sistemi: İhtiyacınız olduğunda hemşirelerimizin size ulaşmasını sağlayacak iki ayrı alanda çağrı sistemimiz mevcuttur. Yatağınızın baş tarafında mevcut el kumandasındaki kırmızı düğmeye ya da tuvalet ve banyoda mevcut kırmızı düğmeye basmak; hemşirelerimizin çağrınızı duyması için yeterlidir.
Bakımınızdan Sorumlu Ekip: Hastanemizde bulunduğunuz süre içerisinde sizden sorumlu tıbbi ve idari ekibi tanıyabilmeniz için tüm hastane çalışanlarımız, üzerilerinde isim, resim, bölüm ve görevi yazılı kimlik kartları taşıyacaklardır.
Hastanemize ilk gelişinizde hasta kabul elemanımız tarafından karşılanarak tüm kimlik bilgileriniz kontrol edilmektedir. Danışmanımız eşliğinde tedavi odanıza yönlendirildikten sonra katta hemşireniz, size adınızın yazdığı, uygun renkte bileklik vermektedir. Bu bilekliği sağlığınız ve güvenliğiniz için taburcu olana kadar çıkarmamanız gerekmektedir.
Tıbbi Kayıtlar: Tüm kayıtlarınız bilgisayar ortamında saklanmaktadır. Kayıtların güvenliği ve gizliliği bizim için önemli olup sizin dışınızda kimse ile paylaşılmamaktadır.
Ameliyattaki Hastanın Yakınlarını Bilgilendirme: Hasta yakınları ameliyattaki hastaları ile ilgili bilgiyi ameliyathane bekleme salonunda mevcut ekrandan takip edebilirler. Ameliyat sonrası hastanızla ilgili detaylı bilgiyi doktorunuzdan öğrenebilirsiniz.
Kişisel Eşyalar: Çanta, cüzdan ve değerli eşyalarınızı yanınızdan ayırmayınız; kaybolmaları durumunda hastanemiz sorumluluk kabul etmemektedir. Tüm kişisel eşyalarınız için odanızda bulunan dolapları kullanabilirsiniz.
Oda Temizliği: Hasta ve refakatçilerimizin yatak çarşafları her gün düzenli olarak değiştirilmekte; oda, banyo ve tuvalet temizliği günde iki kez ve gerektiğinde daha sık servis yardımcı personeli tarafından yapılmaktadır.
Yemek servisi: Hastanız için dışarıdan yemek getirilmesi uygun değildir. Hasta diyetleri doktorunuz ve diyetisyenimiz tarafından belirlenmektedir. Yemek servisi hasta odalarına servis hostesimiz tarafından yapılmaktadır.
Yatan hasta ve refakatçileri için yemek servis saatleri:
- Sabah: 07.30-08.15
- Öğle: 11.30-12.15
- Akşam:17.15-18.00
Kafeterya Hizmeti: Misafirlerimizin konforlu bir ortamda yiyecek ve içecek hizmeti almasını sağlayan hastane kafeteryamız, giriş katta yer almaktadır. Kafeterya ve oda servisi her gün 07:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Kafeterya Dâhili Tel: 1027
Otopark Hizmeti: 24 saat ücretsiz otopark hizmeti verilmektedir. Ziyaretçi ve refakatçilerin araçlarını hastane önüne park etmemelerini önemle rica ederiz.
Mescit Hizmeti: Dini vecibelerinizi yerine getirebilmeniz için hastanemizde -1. katta mescit bulunmaktadır.
Güvenlik: Hastanemizde güvenlik hizmetleri 24 saat çalışmakta olup, gece ihtiyaç duyulduğunda gece idari amiri ile de irtibata geçebilirsiniz.
Şikâyet ve Önerileriniz: Hastanemizle, idari ya da tıbbi ekibimizden biri ile ilgili şikâyet, öneri ve teşekkürünüz olması durumunda hasta ilişkileri sorumlusuna 1514 dahili telefon numarasından ulaşarak, telefonla ya da yüz yüze görüşebilir, düşüncelerinizi yazılı olarak dile getirip hasta ilişkileri birimimize bırakabilir veya katlarda bulunan memnuniyet anketlerini doldurabilirsiniz. Daha iyi hizmet sunumunda bizim için önemli olan görüşlerinizi her zaman hasta ilişkileri sorumlusuna iletebilirsiniz.