Ziyaretçi Politikası

Refakatçi Politikası

Hasta Bilgilendirme Rehberi

Doktor ve Hemşireler: Doktorlarımız tedavi süreciniz tamamlanana kadar sizinle ilgileniyor olacaktır. Günde iki kez hekim viziti uygulanmaktadır. Doktorunuzun uygun görmesi durumunda ve tedavinin gerekleri kapsamında bir ya da birden fazla doktor sizinle ilgilenebilir. Hemşirelerimiz sizinle daima ilgilenerek sağlığınızdaki önemli gelişme ve belirtileri not eder, kişisel hijyeninizi sağlar, ağrınızı kontrol eder ve sağlığınızı nasıl koruyacağınız konusunda sizi bilgilendirir.

Hemşire Çağrı Sistemi: İhtiyacınız olduğunda hemşirelerimizin size ulaşmasını sağlayacak iki ayrı alanda çağrı sistemimiz mevcuttur. Yatağınızın baş tarafında mevcut el kumandasındaki kırmızı düğmeye ya da tuvalet ve banyoda mevcut kırmızı düğmeye basmak; hemşirelerimizin çağrınızı duyması için yeterlidir.

Bakımınızdan Sorumlu Ekip: Hastanemizde bulunduğunuz süre içerisinde sizden sorumlu tıbbi ve idari ekibi tanıyabilmeniz için tüm hastane çalışanlarımız, üzerilerinde isim, resim, bölüm ve görevi yazılı kimlik kartları taşıyacaklardır.

Hastanemize ilk gelişinizde hasta kabul elemanımız tarafından karşılanarak tüm kimlik bilgileriniz kontrol edilmektedir. Danışmanımız eşliğinde tedavi odanıza yönlendirildikten sonra katta hemşireniz, size adınızın yazdığı, uygun renkte bileklik vermektedir. Bu bilekliği sağlığınız ve güvenliğiniz için taburcu olana kadar çıkarmamanız gerekmektedir.

Tıbbi Kayıtlar: Tüm kayıtlarınız bilgisayar ortamında saklanmaktadır. Kayıtların güvenliği ve gizliliği bizim için önemli olup sizin dışınızda kimse ile paylaşılmamaktadır.

Ameliyattaki Hastanın Yakınlarını Bilgilendirme: Hasta yakınları ameliyattaki hastaları ile ilgili bilgiyi ameliyathane bekleme salonunda mevcut ekrandan takip edebilirler. Ameliyat sonrası hastanızla ilgili detaylı bilgiyi doktorunuzdan öğrenebilirsiniz.

Kişisel Eşyalar: Çanta, cüzdan ve değerli eşyalarınızı yanınızdan ayırmayınız; kaybolmaları durumunda hastanemiz sorumluluk kabul etmemektedir. Tüm kişisel eşyalarınız için odanızda bulunan dolapları kullanabilirsiniz.

Oda Temizliği: Hasta ve refakatçilerimizin yatak çarşafları her gün düzenli olarak değiştirilmekte; oda, banyo ve tuvalet temizliği günde iki kez ve gerektiğinde daha sık servis yardımcı personeli tarafından yapılmaktadır.

Yemek servisi: Hastanız için dışarıdan yemek getirilmesi uygun değildir. Hasta diyetleri doktorunuz ve diyetisyenimiz tarafından belirlenmektedir. Yemek servisi hasta odalarına servis hostesimiz tarafından yapılmaktadır.

Yatan hasta ve refakatçileri için yemek servis saatleri:

Kafeterya Hizmeti: Misafirlerimizin konforlu bir ortamda yiyecek ve içecek hizmeti almasını sağlayan hastane kafeteryamız, giriş katta yer almaktadır. Kafeterya ve oda servisi her gün 07:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Kafeterya Dâhili Tel: 1027

Otopark Hizmeti: 24 saat ücretsiz otopark hizmeti verilmektedir. Ziyaretçi ve refakatçilerin araçlarını hastane önüne park etmemelerini önemle rica ederiz.

Mescit Hizmeti: Dini vecibelerinizi yerine getirebilmeniz için hastanemizde -1. katta mescit bulunmaktadır.

Güvenlik: Hastanemizde güvenlik hizmetleri 24 saat çalışmakta olup, gece ihtiyaç duyulduğunda gece idari amiri ile de irtibata geçebilirsiniz.

Şikâyet ve Önerileriniz: Hastanemizle, idari ya da tıbbi ekibimizden biri ile ilgili şikâyet, öneri ve teşekkürünüz olması durumunda hasta ilişkileri sorumlusuna 1514 dahili telefon numarasından ulaşarak, telefonla ya da yüz yüze görüşebilir, düşüncelerinizi yazılı olarak dile getirip hasta ilişkileri birimimize bırakabilir veya katlarda bulunan memnuniyet anketlerini doldurabilirsiniz. Daha iyi hizmet sunumunda bizim için önemli olan görüşlerinizi her zaman hasta ilişkileri sorumlusuna iletebilirsiniz.

Hasta Hakları

Sağlık Kuruluşuna, sağlık hizmeti almak için başvuran herkesin;

Hasta ve Hasta Yakınının Sorumlulukları